Jack&Jones i Back to Denim?



Fick en kommertar om att Jack&Jones är i samma butik som
våran Back To Denim. Men det konstiga är då att det stod i tidningen
"Söker personal till nya Jack&Jones" typ så. Men är det Back To Denim
dom menar då? Jag menar varför skriva Jack&Jones då och inte back To Denim?
Men tanken slog mig också att det skulle vara där.
Blir faktiskt lite besviken om det är så, jag som hade hoppats  på att det skulle bli en
till affär här som man kunde kika i. Visst det är bara för killar men ändå. Ganska kul
att titta på kill-kläder. Man kan ju fastna för något snyggt och då kan man sätta den tröjan
eller vad det nu är på sin pojkvän haha :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Börjar kvart över 10 i morgon. Skööönt!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0