Jag vill soooooova



Heeeej.
Louise lämnade nyss lägenheten för att bege sig hem till sig.
Själv håller jag på och laddar upp ett videoklipp på Youtube och det har jag gjort
sen typ 7 kanske?? Det tar hemskt lång tid och jag kan ju inte direkt avbryta nu
när det har laddat jätte jätte länge!

I melodifestivalen tycker jag att det var rätt låtar som gick vidare. Men jag tycker
att orsas spelmän är riktigt bra faktiskt!
Det låter som en lycklig sagolåt och jag blir super glad när jag hör låten!

Vad jag ska göra nu tills klippet är färdig laddat har jag ingen aning om. Jag vågar
inte lägga mig heller för då är jag rädd att internet har hoppat ur i morgon när jag
vaknar haha!
Klippet kommer ut på min blogg sen!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0