SkövdeIK ny tränare?? VA?? Andreas Appelgren???



Nemen hoppsan pappsen nya tränaren för Skövde IK....
Haha jag ser riktigt Mariestadsbornas miner framför mig när dom kolla på Lokalnyheterna
och ser att pappa är den nya tränaren för Skövde.
Reaktioner? :)

Mina egna åsikter: Jag tycker att det är skit kul att pappa ska vara tränare för skövde!
Och självklart kommer jag att hålla på skövde när säsongen drar i gång igen, men...
Mariestads Bois kommer alltid finnas i mitt hjärta! Fint sagt va? :)

Hur som helst kommer det bli en minst sagt spännande säsong med många HETA känslor!



Skövde tröjan på!

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Perka

Så hoppas vi i Rebellerna att du hänger med på någon av våra roliga supporterresor till vintern så du kan se hur farsan sköter sig på bortaplan:-)

Heja SIK och HF! Ok då, lite grand lycka till Bois.... men bara lite;-)



/Perka

2010-03-03 @ 20:23:49
URL: http://www.rebellerna.com
Postat av: Veronica

Mimmi!Farsan måste ha ett jobb och nu har han fått ett på pendlingsavstånd,i Skövde.VÄLBETALT!Men BOISARE är han livet ut efter sina otroliga 18 år i föreningen.Jag förstår dina delade känslor men dom äkta känslorna kommer fram i derbyna;)



Heja BOIS och HF.

2010-03-04 @ 19:42:20
URL: http://Reed Roosters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0