JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!

EFTER ATT JAG HADE ÖVNINGSKÖRT FÖRUT SÅ KOM JAG HEM OCH SÅ ÖPPNA JOEL DÖRREN SÅ LÅG DET BALONGER PÅ HELA GOLVET. ÅH VAD GULLIG JOEL ÄR TÄNKTE JAG. SÅ SKULLE JAG KOLLA OM DET FANNS TÅRTA I KÖKET. MEN DÄR STOD MINA ÄLSKADE VÄNNER JESSIE OCH AMANDA!!!
JAG BLEV SÅ HIMLA GLAD! DET VAR NOG DET BÄSTA PÅ HELA DAGEN! DETTA HAR DOM PLANERAT SEN FÖRRA VECKAN OCH JAG HADE ABSOLUT INGEN INGEN ANING ALLS! PÅ BORDET LÅG DET BULLAR OCH EN TÅRTA OCH COLA! JAG BLEV SÅ RÖRD ATT JAG NÄSTAN BÖRJA LIPA!



DESSUTOM SPELA DOM IN MIG NÄR JAG KOM IN! KOLLA PÅ KLIPPET DET ÄR HELT SJUKT. DETTA SKA JAG SPARA TILLS JAG DÖR!
TACK SÅ JÄVLA MYCKET DETTA KOMMER JAG ALDRIG I HELA MITT LIV GLÖMMA!

JAG ÄLSKAR ER TJEJER! NI ÄR FAN I MEJ BÄST I VÄRLDEN! <3<3<3<3

PUSS M.A


Kommentarer
Postat av: amanda

det var så himla kul o träffa dig ! får bli bättre på att ses oftare :) vi älskar dig <3

2010-09-21 @ 19:48:29
Postat av: Jessica

Är helt på amandas sida,det var verkligen hur underbart som helst o träffa dig igår mimmie. Jag älskar dig bäste vän o det vet du <3

2010-09-23 @ 08:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0