JUMPSUITS = KÄRLEK

Mitt internet har inte funkat på några dagar för jag slog in fel kod tre gången och sen funkade inte puk-koden. Hur som helst igår var jag och Louise och Lisa i Lidköping och shoppade! blev lite nya saker! Här kommer det lite bilder. Iphone bilder dock för jag har fortfarande inte fixat kameran..





Beige jumpsuit eller hur det nu stavas. Kunde inte bestämma mig om jag ville ha en svart eller beige så det blev båda :)



Jag vet den ser blå ut men jag kan garantera att den är kolsvart i verkligheten haha! :)



och ett par klassiska pilotglasögon! Så snyggt tycker jag! :) blev ett läppglans också :)

Jumpsuits är mitt nya favorit plagg för tillfället! Efter skinnjackor förstås :)

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Farbror

Pilotbrillor: Det var jag först med! skinjackan likaså. Köp en båge så blir du lika cool som din Farbror! /Marcus

2011-04-08 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0