NO HELP

Hej, hemma från skolan och idag fick inte heller mycket gjort dessvärre. När vi beyövde hjälp oså så fanns det ingen som kunde hjälpa oss :( Då är det fan inte lätt!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och drömmer mig bort i lte bättre tider. Känner mig sugen på att tälta i sommar? typ på brommö. En båt ett tält och fint väder och lite cider. Underbart :)



Ska dra mig mot gymmer om ett tag. Vart ju en cheeseburgare och pommes tidigare idag haha! Besmir i skolan säger ju att alla brudar är så otränade nu för tiden så jag får väl ändra på de haha! ;)

Puss M.A

Kommentarer
Postat av: LOUI

Ne men tja tvilling tänkare!!!!



Först en spontan road trip sen campa på brommö!! hallå är det meningen att det ska bli en louise och mimmie sommar i år? :P <3

2011-02-08 @ 19:21:38
Postat av: Josephine Legendi

Brommö fixar vi ;)

2011-02-08 @ 22:52:21
URL: http://legendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0