FRUKTANSVÄRT DÅLIGT HUMÖR

Är hemma efter att ha varit i skolan till elva och efter de gick jag och träna.

Idag hade vi ingen skola egentligen men jag och Josephine var tvungna att gå dit iaf på någon skatte grej. Gå upp kl åtta för att sitta och lyssna i två timmar på något som ja inte fatta ett jävla skit av kändes helt onödigt. Nu i efterhand känns det ännu onödigare för att även om hon förklara för oss i två hur det här med skatter fungerar så kan jag säga att jag bara fattar mindre nu??

Nyss var jag också på ica oxen och skulle köpa revben.. hade dom de tror ni? Ne jag och mamma skulle ha långa revben och det hade dom inte grillat några ännu idag? Hallå? klockan var halv två när hade ni tänkt grilla revben då??????? Då fanns det bara kalla revben och visst det går bra vi kan köra dom i ugnen så det är inga problem.. Ne då var det knappt något kött på revbenen!! Sånt där händer bara när man är i sånna här små bonnhåler som Mariestad! Mariestad i ett nötskal!

Detta har gjort mig på fruktasvärt dåligt humör.





Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0