RASMUS TONÅRING!

I förrgår fyllde min älskade kusin år också! Han blev tonåring, precis som jag haha :) Nu är vi i samma åldersklass kan man säga, fast ändå inte. Båda är ju liksom tonåringar även om vi inte är lika många år hehe. Jaja.

Tänk att dom blir stora så snabbt :( Inte för att jag är så gammal själv men jag vill ju att mina små söta kusiner alltid ska vara små och inte bli stora haha :)
men när jag troligtvis flyttar upp lite närmare min släkt så ska jag se till att dom kommer och bor hos mig på några helger lite dådå, gud vad mysigt!


Till Rasmus och Pontus: Jag lovar att jag bjuder på massa godis, chips och cola då ;)
Fast säg inte de till mamma och pappa, det är våran hemlis ;)

Puss M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0