SISTA TESTET

Sitter och pluggar körkorts teori. Jag ska fan klara de där jävla provet för nu orkar jag inte läsa skiten längre! Det är så fruktansvärt tråkigt! Ikväll ska jag göra det absolut sista testet på datan! Punkt slut,

Helgen var förövrigt bra men nu taggar jag till nästa för då kommer Sean Banan till stan! ;)
Han är ju iof ganska tråkig men ändå kul att det händer något ;)



Bild från förfesten hemma hos Julia. Den var fan roligare än själva statt måste jag säga. Hade lika gärna kunnat festa där hela natten haha :) :P

Fast jag fick ju se jockiboy iaf hahaha'! Jätteliten plutt ju! Han såg ju ändå ganska biffig ut på TV:n :P haha! 

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0