WOW

Tänkte göra mitt första blogg inlägg på väldigt väldigt länge nu! :)
Blir lite bilder från semstern i Fuerteventura!


Hotellet ska man väl inte klaga på direkt. Det märktes när vi kom dit att vi var på ett femstjärnigt hotell för det första vi blev serverade när vi kom in var champagne haha!


utsikten från hotellet ska man nog inte heller klaga på :)




spelade tennis med pappa en dag när det var kasst väder.


jag och julia blir slukade av en bamsevåg! Den dagen var vågorna tyo 1,5 m höga! Dom ser ju inte lika stora ut på bild tyvärr.. men om ni jämför våra huvud med vågen så ser man ju att den är skapligt stor haha!

Jag älskar havet <3



Så tänkte jag avsluta med en bild på mig och Julia när vi glassar i Jacuzzin precis vid stranden med jättefin havsutsikt!



Jaa, så ska man ha det när man har det som sämst som jag och pappa brukar säga :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0